מסוף אשראי – מסוף סליקת כרטיסי אשראי

מאת שער האינטרנט | נושאים סליקה | בתאריך 13-10-2009

tranzila1

2009 תיזכר כשנה הכלכלית שבה עסקים מכל מגזר ומכל גודל נדרשו לשפר ביצועים ולהוזיל עלויות תפעול ללא שום תנאי ודיחוי. אחת מדרכי ההתייעלות המהירים היא להעביר את שלל פעילויות החברה אונליין. בין אם מדובר על ניהול מסמכים אונליין באמצעות גוגל דוקס ובין אם מדובר על פרסום ממוקד באינטרנט, אונליין זו מילת המפתח.

מבין שלל השירותים האינטרנטיים שעומדים לפני עסקים, גם התחום סליקת כרטיסי אשראי, ובפרט תחום מסופי האשראי, הפך לשירות המייעל בצורה משמעותית את העסק, ניהולית וכלכלית.

בעלי עסקים רבים אשר מחייבים את לקוחותיהם עבור שירותים כאלו או אחרים שאלו עצמם את השאלות הנכונות: למה לנו לשכור או לרכוש מסוף סליקה מהדור הישן? למה לנו לשלם על קוי טלפון למסוף הסליקה בנפרד כשכבר יש לנו חיבור לרשת האינטרנט? למה לנו להתחייב לחברת הסליקה?

הפתרון לכל השאלות הללו נמצא ממש כאן מתחת לאף. מהיום לא חייבים מסוף אשראי שהוא מכשיר פיזי בכדי לחייב לקוחות ולבצע סליקת כרטיסי אשראי. הם כבר הכירו: טרנזילה שירותי סליקה מנוהלים. כעת ניתן לחייב את הלקוחות באמצעות האינטרנט, מכל מחשב בעסק, ללא התקנת תוכנה וללא קווי טלפון מיותרים.

באמצעות טרנזילה כל מחשב נייד או טלפון חכם דוגמת ה-iPhone יכולים לשמש באותה המידה כמכשיר מסוף אשראי. הדבר מאפשר לסוכני מכירות בארץ או בשטח לסגור עסקאות באמצעות החיבור לרשת, אונליין וללא ניירת מיותרת. המנהלים, מצידם, יכולים לעקוב במשרד אחר כל העסקאות בזמן אמת ולהפיק דו"חות על פי חתכים.

המעבר לשירותי הסליקה של טרנזילה מאפשר לכל עסק להתייעל ולחסוך בעלויות במהירות ובקלות . מדובר גם בפיתרון יעיל במיוחד לעסקים עם מספר סניפים ומוקדי מכירות או צורך לבצע סליקת כרטיסי אשראי מכמה מחשבים המשמשים כמסופי אשראי בעת ובעונה אחת. תהליך העבודה מתייעל בצורה ניכרת, בזכות האפשרות לשלב את טרנזילה בתוך רשת הארגון, כפיתרון לצורך סליקת אשראי ממוחשבת.

ניתן להגיב כאן