כרטיס אשראי חוץ בנקאי

מאת שער האינטרנט | נושאים סליקה | בתאריך 13-11-2012

כרטיס אשראי חוץ בנקאי הינו כרטיס אשראי המונפק על ידי חברות האשראי. גופים אלה אינם קשורים לבנקים והם מציעים גם כרטיסי אשראי משולבים עם מועדוני לקוחות שונים. חברות אשראי המנפיקות כרטיס אשראי חוץ בנקאי פועלות על בסיס דומה לזה של הבנקים באופן שבו אתם מקבלים הלוואה עד לסוף החודש על כל הרכישות והעיסקאות שאתם מבצעים במהלך החודש. הלוואה זו ניתנת עד למועד הפירעון שקבעתם יחד עם חברת האשראי. חברות האשראי מאפשרות גם לדחות תשלומים, או לפרוש תשלומים וליהנות מתנאי החזר נוחים מאד.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי – יתרונות

היתרון הגדול ביותר של כרטיס אשראי חוץ בנקאי הוא שההתנהלות הכספית  מול חברת האשראי איננה מערבת את הבנק. נכון שאת הפירעון תמיד תעשו באמצעות חשבון הבנק שלכם, אבל מסגרת האשראי בחברת האשראי איננה קשורה כלל למסגרת האשראי בבנק ואינה זקוקה לאישור הבנק. יתרון נוסף ולא פחות חשוב הוא הצטרפות לחברת אשראי וקבלת כרטיס אשראי חוץ בנקאי במסגרת מועדוני לקוחות שונים. מועדוני לקוחות שעובדים עם חברות האשראי מאד ממוקדים ונותנים הטבות והנחות רבות בתחום הספציפי של המועדון. אם אתם סטודנטים ויש לכם כרטיס אשראי חוץ בנקאי הכולל מועדון לקוחות של סטודנטים תוכלו ליהנות מהטבות ומבצעים מיוחדים המיועדים לחתך זה של לקוחות. זה יכול לבוא לידי ביטוי בהנחות בכרטיסים למופעים, בכרטיסי טיסה ליעדים מסויימים, למוזיאונים שונים, לקולנוע, לחנויות בגדים מסויימות וכדומה.

יתרון נוסף ומאד משמעותי של כרטיס אשראי חוץ בנקאי הוא הזכאות לקבל הלוואות חוץ בנקאיות ישירות מחברת האשראי. הלוואות אלה נחשבות למאד משתלמות עקב התנאים הטובים שבהם הן מתקבלות ובעיקר מכיוון שהלוואה חוץ בנקאית איננה פוגעת באשראי שלכם בבנק.. כרטיס אשראי חוץ בנקאי מאפשר לכם לעשות בו שימוש גם בחו"ל והוא מעניק לכם גם שם הטבות שונות, כמו רכישת מטבע זר בתנאים מועדפים, ביטוח נסיעות לחו"ל בחינם וכיוצא באלה.

מסגרת אשרי של כרטיס אשראי חוץ בנקאי

ניתן לקבל כרטיס אשראי חוץ בנקאי בכל חברה וגם אם אתם לא לקוחות של אותה החברה. הנפקת כרטיס אשראי חוץ בנקאי איננה כרוכה בעמלות פתיחה או עמלות פתיחת תיק וכדומה. בעת קבלת הכרטיס אתם מקבלים מסגרת אשראי מיוחדת שאינה תלויה או קשורה למסגרת האשראי בבנק. מסגרת זו תאפשר לכם להשתמש בכרטיס באופן שוטף או לקחת הלוואות במסגרת אותו האשראי שניתן לכם.

ניתן להגיב כאן